Doprava a platba

Poštovné ZDARMA - při objednávce nad 3.000,-Kč včetně DPH (u zboží, které lze zaslat Českou poštou). Doprava zdarma se vztahuje pouze na dopravu po ČR.

Možnosti plateb

  • PLATBA DOBÍRKOU - částku za zboží zaplatíte hotově nebo platební kartou přímo poštovnímu doručovateli nebo kurýrovi při převzetí zásilky.
  • PLATBA PŘEDEM NA ÚČET - částku za zboží uhradíte předem na náš bankovní účet. Na email Vám budou současně s potvrzením objednávky zaslány údaje pro platbu. Zboží bude odesláno po připsání částky na náš účet. 
  • PLATBA NA FAKTURU SE SPLATNOSTÍ PO DODÁNÍ ZBOŽÍ - pouze pro školy, školky, sportovní organizace, státní organizace a smluvní odběratele (B2B). Zboží dodáváme na fakturu se splatností 14 dnů. Faktura je dodána se zbožím.
  • PLATBA V HOTOVOSTI - platba na místě je možná pouze v hotovosti.
 

Doprava po České republice

  • ČESKÁ POŠTA - Balík Do ruky - zásilky jsou doručovány zpravidla následující pracovní den po dni expedice. O odeslání zboží Vás budeme informovat emailem nebo SMS - cena za přepravu je 95,- Kč s DPH.                                                                                      
  • ČESKÁ POŠTA - Balík Na poštu - zásilky jsou doručovány zpravidla následující pracovní den po dni expedice. O odeslání zboží Vás budeme informovat emailem nebo SMS - cena za přepravu je 85,- Kč s DPH.         
  • ČESKÁ POŠTA - Balíkovna - zásilky jsou doručovány zpravidla následující pracovní den po dni expedice na Vámi zvolené výdejní místo s označením Balíkovna. O odeslání zboží Vás budeme informovat emailem nebo SMS - cena za přepravu je 65,- Kč s DPH. Dobírka je pro Vás zdarma!
  • CENA DOBÍRKY Balík Do ruky a Balík Na poštu je 25,- Kč s DPH.
 

Nadrozměrné zásilky

  • PŘEPRAVNÍ SLUŽBOU TOPTRANS - účtujeme dopravné dle váhy zboží a vzdálenosti. Dopravné se platí vždy - Ribstol, Lavičky, Švédské bedny, PP stoly, Laťka skok vysoký a některé Žíněnky.

 

Osobní odběr

  • po vyzvání k odběru zboží zaslaném na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.

 

Před přijetím zásilky vždy zkontrolujte neporušenost obalu. Je-li obal poškozen, sepište okamžitě s dodavatelem zásilky protokol o poškození. Reklamace je možná pouze do 24h od převzetí zásilky. Dále postupujte dle pokynů dodavatele zásilky.

Platný daňový doklad je vždy součástí zásilky.